Microsoft antoi itse itselleen luvan yhdistää Android -laitteeni Window*,n laitteisiin, kun klikkasin nuolta tutkiakseni tarkemmin, miksi kannattaisi liittää…

Kysytty

Microsoft antoi itse itselleen luvan yhdistää Android -laitteeni Window*,n laitteisiin, kun klikkasin nuolta tutkiakseni tarkemmin, miksi kannattaisi liittää.

Näkyykö nyt pankin ohella muillekin numerot, jotka näpyttelen päästäkseni verkkopankkiin?

Vastaus

Vastattu

Tuossa on Microsoftin oma ohje, millä laitteen voi poistaa laiteluettelosta: https://support.microsoft.com/fi-fi/help/4026440/microsoft-account-manage-your-devices

Tarvittaessa sitten suora yhteys pankkiin, että antavat uudet tunnukset.