Käsittääkseni pankeissa ei enää käsitellä käteistä rahaa. Onko näin? Hain vuosia sitten veronpalautuksen pankista ja sain sen isoina seteleinä. Setelit ovat…

Kysytty

Käsittääkseni pankeissa ei enää käsitellä käteistä rahaa. Onko näin? Hain vuosia sitten veronpalautuksen pankista ja sain sen isoina seteleinä. Setelit ovat olleet laatikossani tallessa, mutta miten saisin ne käyttöön eli vaihdettua pienemmiksi tai talletettua tililleni? Isot setelit eivät käy missään.

Vastaus

Vastattu

Pankeilla on edelleen myös käteispalveluja. Kysy omalta pankiltasi heidän kassapalveluistaan.

4 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Joidenkin otto-automaattien vieressä on automaatti, mihin voi syöttää seteleitä. Ne menevät sitten tilillesi.