Otsikko
Michael Katz Krefeld on kirjoittanut suosittua "Ravn-sarjaa". Suomennettuna sarjan kirjoista löytyy 5 ensimmäistä. Käsittääkseni kyseisestä sarjasta on…

Kysytty

Michael Katz Krefeld on kirjoittanut suosittua "Ravn-sarjaa".
Suomennettuna sarjan kirjoista löytyy 5 ensimmäistä.
Käsittääkseni kyseisestä sarjasta on julkaistu yht 7 kirjaa (Tanska).
Milloin 2:sta viimeisestä kirjasta julkaistaan suomenkieliset laitokset?

Vastaus

Vastattu

Meillä ei ole tietoa Krefeldin kirjojen mahdollisista uusista suomennoksista, vaikka tilaammekin kirjamme ennakkoon jo ennen niiden ilmestymispäivää. Niinpä sinun kannattaa kysyä asiaa suoraan Like Kustannukselta, joka on julkaissut nuo aiemmatkin kirjat. Yleiset tiedustelut Likeltä voi lähettää sähköpostiin:  like@like.fi .

https://like.fi/yhteystiedot/