Mitä kirjoja Helena Meripaadelta on tullut? Onko "Kisse" ja "Koirahullun päiväkirja" 2 eri sarjaa, onko ne Meripaadelta? Kertositko järjestykses mitä Meripaasi…

Kysytty

Mitä kirjoja Helena Meripaadelta on tullut? Onko "Kisse" ja "Koirahullun päiväkirja" 2 eri sarjaa, onko ne Meripaadelta? Kertositko järjestykses mitä Meripaasi on kirjottanu? Mitä kaikkia kirjoja Linda Howard on kirjoittanut? Kertoisitko järjestyksessä? Sama kysymys Kira Poutasesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helena Meripaadelta on ilmestynyt kaksi koira-aiheista sarjaa. Aikajärjestyksessä ensimmäiseksi sijoittuu Koirahullun päiväkirja -sarja, johon kuuluvat seuraavat kirjat:

1. Koiran kokoinen kesä (2000)
2. Koirista parhain (2001)
3. Enkelikoira (2002)
4. Tottelemattomuuskoe (2003)
5. Viittä vaille voittajaluokkaa (2004)
6. Pentukuumetta (2005)

Vuonna 2006 ilmestyi ensimmäinen osa uuteen Kisse-sarjaan, jonka päähenkilö esiintyy myös Koirahullun päiväkirja -sarjassa. Ensimmäisen osan nimi on Elämäni frettinä, ja sarjaan on suunnitteilla neljä osaa.

Helena Meripaadelta on ilmestynyt myös tietokirja Koiranvirkoja, joka kertoo suomalaisista työ- ja harrastuskoirista.

Linda Howardilta on suomennettu neljä jännitysromaania: Kesvot yössä (2001), Täydellinen mies (2004), Vapaata riistaa (2005) ja Tappavan tehokas (2006).

Kira Poutaselta on julkaistu kaksi kirjaa, Ihana meri (2001) ja Katso minua! (2004).