Otsikko
Etsin jännityskirjaa jonka tiedän aivan varmasti lukeneeni ja muistan siitä yhden kohtauksen kirjan alkupuolelta: Mauno Koivisto on presidenttinä vierailulla…

Kysytty

Etsin jännityskirjaa jonka tiedän aivan varmasti lukeneeni ja muistan siitä yhden kohtauksen kirjan alkupuolelta: Mauno Koivisto on presidenttinä vierailulla USA:ssa ja lehdistötilaisuudessa häneltä kysytään kuinka monta venäläistä hän on tappanut sodassa. Mikä kirja voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Jan Guilloun kirja Ei kenenkään maa (Ingen mans land), jonka on julkaissut suomeksi WSOY vuonna 1993 (ISBN 951-0-19007-1).