Mihin osoitteeseen voisin lähettää ajankohtaisia tietojani? Uusin kirjani Hitaasti huomiseen oli ilmestynyt tietoihin, mutta muutoin uusimmat tiedot kohdaltani…

Kysytty

Mihin osoitteeseen voisin lähettää ajankohtaisia tietojani?

Uusin kirjani Hitaasti huomiseen oli ilmestynyt tietoihin, mutta muutoin uusimmat tiedot kohdaltani puuttuvat?

Vastaus

Vastattu

Kirjasammon kirjailijatietoja sekä kirjallisuusluettelon täydennystietoja varten on oma lomake, https://www.kirjasampo.fi/fi/kirjailijatietolomake