Meille jäi isovanhempien kirjastosta lainaama lautapeli.

Kysytty

Meille jäi isovanhempien kirjastosta lainaama lautapeli. Voiko pelin palauttaa mihin kirjastoon vain, vai onko se palautettava kirjastoon, josta se on lainattu? Lainattu ja palautetaan Helsingissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa Helmet-kirjastosta lainaamasi lautapelin mihin tahansa Helmet-kirjaston toimipisteeseen, myös yli kaupunkirajojen. Tämä koskee kaikkea Helmet-kirjastoista lainattua aineistoa, paitsi esineitä (esimerkiksi urheiluvälineitä). Ne pitää palauttaa siihen kirjastoon, josta ne on lainattukin.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa