Marja Liisa Koivulehto on kirjoittanut "Maikki Järnefelt-Palmgren Laulajattaren elämä" Kuinkahan saisin yhteyden häneen ja haluaisikohan hän? Minun mummini oli…

Kysytty

Marja Liisa Koivulehto on kirjoittanut "Maikki Järnefelt-Palmgren Laulajattaren elämä"

Kuinkahan saisin yhteyden häneen ja haluaisikohan hän?
Minun mummini oli Järnefeltien (Maikki, Armas)Viipurin kodissa palvelijana.

Minulla on pieni kirjeenpätkä "Snälla, lilla Alma"
vuodelta 15.6.1906 Helsingfors. Allekirjoitus puuttuu.
Kauniilla käsialalla kirjoitettu.
Kiinnostaisi tietää kenen käsialaa se on Järnefeltin perheestä? Elisabeth Järnefelt oli myös mummini kanssa tekemisissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marja-Liisa Koivulehto on tämän kirjan kirjoittamisen lisäksi pääasiassa kääntänyt kirjoja. Kirjat on julkaistu 1970- ja 1980-luvuilla. Valitettavasti emme saaneet selville hänen yhteystietojaan.

Kirjan Maikki Järnefelt-Palmgrenista on julkaissut WSOY. Ehkäpä kannattaisi kysyä kustantajalta kirjailijasta:

http://www.wsoy.fi/kustantamo/yhteystiedot/