Luin kirjan jonka nimeä en enää muista, mutta haluaisin kovasti lukea sen uudelleen. Kirjaan oli kiedottu kaksi tarinaa. Tarina sijoittuu englantiin,…

Kysytty

Luin kirjan jonka nimeä en enää muista, mutta haluaisin kovasti lukea sen uudelleen. Kirjaan oli kiedottu kaksi tarinaa. Tarina sijoittuu englantiin, nykypäivään ja toisen maailman sodan aikaan. Toisen maailman sodan aikana oli kaksi naista ja jännittävien käänteiden jälkeen selvisi, että toinen nainen oli ottanut sen toisen naisen nimen koska hänen piti paeta muistaakseni jotain miestä. Nykypäivän osia kertoilee vanhan naisen tytär joka muistaakseni selvitti vanhan naisen tarinaa

Vastaus

Vastattu

Kaivattu kirja saattaisi olla Kate Mortonin Salaisuuden kantaja.

Salaisuuden kantaja | Kirjasampo