Mikä olikaan se 2000-luvun alkupuolen englanninkielinen ja suomennettu romaani, jossa tyttö syntyy vammaisena ja äidille sanotaan että vauva kuoli (olisko…

Kysytty

Mikä olikaan se 2000-luvun alkupuolen englanninkielinen ja suomennettu romaani, jossa tyttö syntyy vammaisena ja äidille sanotaan että vauva kuoli (olisko lapsen isä ollut lääkäri). Lapsi kasvaa toisessa perheessä ja myöhemmin biologinen äiti saa tietää petolsesta ja tapaa ja tutustuu tyttäreensä-

Vastaus

Vastattu

Taitaapa olla Kim Edwardsin Muisto tyttärestäni (Bazar, 2008).

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_10080

1 ääntä

Kommentit

Kiitos!