Otsikko
Luin joskus lapsena kuvakirjan, jossa oli tyttö, joka söi terveellisesti ja poika joka söi epäterveellisesti. En enään muista kirjan nimeä, mikä se voisi olla?

Kysytty

Luin joskus lapsena kuvakirjan, jossa oli tyttö, joka söi terveellisesti ja poika joka söi epäterveellisesti. En enään muista kirjan nimeä, mikä se voisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Babette Colella on kuvakirja nimeltään Kakarankasvattajan käsikirja. Voisikohan olla kyse siitä? Kirjassa on mm. aukeama jossa tyttö syö kunnon, ja poika kehnon kakaran muonaa.

Kakarankasvattajan käsikirja | Keski-kirjastot | Keski-Finna

Ystävällisin terveisin kirjastolta!