Mikä on nimeltään eräs lastenkirja, jonka nimen olen unohtanut? Siinä oli possupariskunta, jolla oli 10 lasta, ja kun pariskunta oli yhtenä iltana menossa ulos…

Kysytty

Mikä on nimeltään eräs lastenkirja, jonka nimen olen unohtanut? Siinä oli possupariskunta, jolla oli 10 lasta, ja kun pariskunta oli yhtenä iltana menossa ulos, lapsenvahti, joka oli susihahmo, aikoi syödä yhden lapsista, mutta muut lapset estivät hänen aikeensa.

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja on Mary Raynerin Potsin perheen lapsenvahti (WSOY, 1985).