Otsikko
Lucky Luke-sarjakuvissa esiintyy toisinaan tosielämän ihmisiä, esim. Lee van Cleef, Jack Palance ja Sarah Bernhardt. Keitä muita tunnettuja julkkiksia…

Kysytty

Lucky Luke-sarjakuvissa esiintyy toisinaan tosielämän ihmisiä, esim. Lee van Cleef, Jack Palance ja Sarah Bernhardt.
Keitä muita tunnettuja julkkiksia albumeissa esiintyy?
Yritin etsiä englanniksi vaikka millä hakusanoilla, mutta eipä vain löytynyt sellaista luetteloa, toisin kuin Asterix-sarjakuvasta löytyi heti julkkis-luettelo. Kiitos, jos osaatte neuvoa!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaista listaa ei näytä löytyvän. Tähän ranskankielisen keskustelufoorumin ketjuun on kerätty melko kattavasti Lucky Lukessa nähtyjä julkkiskarikatyyrejä kuvien kanssa:

https://www.bdgest.com/forum/les-caricatures-dans-les-albums-de-lucky-l…