Löytyyköhän jonkinmoista taidesanastoa englanniksi eli taulut, patsaat, ryijyt, vanhat astiat jne.

Kysytty

Löytyyköhän jonkinmoista taidesanastoa englanniksi
eli taulut, patsaat, ryijyt, vanhat astiat jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraava kirja on lainattavissa Helmet-aineistokannasta: http://www.helmet.fi

Kirjasta voi tehdä varauksen mikäli teillä on Helmet kirjastokortti sekä siihen kuuluva PIN-koodi. Sekä kirjastortin että salasanan saa mistä tahansa Helmetkirjastosta esittämällä valokuvallisen henkilötodistuksen (passi, ajokortti, kuvallinen KELA-kortti).

The Thames and Hudson dictionary of art terms / Edward Lucie-Smith (1991.