Otsikko
Löytyykö tieliikennelakikirjaa kirjastosta, esim. sellaista, jota poliisi käyttää?

Kysytty

Löytyykö tieliikennelakikirjaa kirjastosta, esim. sellaista, jota poliisi käyttää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta löytyy mm. kirja Tieliikennelait (2011), jossa on koottu keskeinen tieliikennelainsäädäntö ajantasaisena. Kirjassa on tieliikenteen yleissäännösten lisäksi mm. ajo-opetusta ja liikennevakuutusta koskevaa lainsäädäntöä.
Kirjan saatavuus löytyy Vaskista http://www.turku.fi/vaski