Löytyykö teosta "Johdatus kasvatustieteisiin" Rinne,Kivirauma ja Lehtinen?

Kysytty

Hei!
Löytyykö teosta "Johdatus kasvatustieteisiin" Rinne,Kivirauma ja Lehtinen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Johdatus kasvatustieteisiin (2004 painos) löytyy Hämeenlinnan, Janakkalan ja Hattulan kirjastoista, mutta on parhaillaan lainassa kaikkialta. Voit jättää siitä varauksen tai seutuvarauksen. Teoksen varhaisempia painoksia on paikalla kirjastoissa. Vuoden 2004 painos löytyy myös sähköisenä kirjana, tarvitset sen lukemiseen Adobe Reader -lukuohjelman. Mikäli et ole ennen lainannut e-kirjaa, löydät ohjeen täältä: https://vanamo.verkkokirjasto.fi/web/arena/ekirjat.