Otsikko
Mitä tahoa kiinnostaa historian havina ja minkä arvoisia teokset ovat (noin)? Maapallo maantieteellinen tietokirja 10 osaa,painettu 1929 nahkaselkäinen ja…

Kysytty

Hei!
Mitä tahoa kiinnostaa historian havina ja minkä arvoisia teokset ovat (noin)?

Maapallo maantieteellinen tietokirja 10 osaa,painettu 1929 nahkaselkäinen ja Suomen kansan aikakirjat samoin 10 osaa nahkaselkäinen ja vuonna 1929 painettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhan kirjallisuuden hintaoppaan mukaan Maapallo-sarjan hintanoteeraus on 20 euroa ja Suomen kansan aikakirjat -sarja arvioidaan 60 euron arvoiseksi.