Löytyykö teiltä tai koko Keski-Suomen kirjastossa tämmöinen kirja Jari Säämänen Ensihoito-osaaminen kehittäminen täydennyskoulutuksen avulla?

Kysytty

Hei,

Löytyykö teiltä tai koko Keski-Suomen kirjastossa tämmöinen kirja Jari Säämänen Ensihoito-osaaminen kehittäminen täydennyskoulutuksen avulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jari Säämänen: Ensihoito-osaamisen kehittäminen täydennyskoulutuksen avulla on Turun ammattikorkeakoulun julkaisu ja sitä ei ole Keski-kirjastojen kokoelmissa. Jyväskylän yliopiston kirjastossa kirja on mahdollista saada luettavaksi lukusaliin, ei lainaksi. Voit lähimmässä kirjastossa tai Keski-kirjastojen sivulla osoitteessa https://www.keskikirjastot.fi/web/arena/kaukolainat tehdä kaukolainapyynnön, jos haluat sen lainaksi.