Otsikko
Löytyykö teiltä seuraavaa teosta: "Ammattia etsimässä" Väki voimakas 14. Anu-Hanna Anttila, Anu Suoranta?

Kysytty

Hei !

Löytyykö teiltä seuraavaa teosta: "Ammattia etsimässä" Väki voimakas 14. Anu-Hanna Anttila, Anu Suoranta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaan teosta Ammattia oppimassa / toimittaneet Anu-Hanna Anttila ja Anu Suoranta (Väki voimakas, ISSN 0782-2332; 14). Tätä ei löydy Hämeenlinnan kirjaston kokoelmasta, mutta voit halutessasi tehdä kaukolainapyynnön osoitteessa https://vanamo.verkkokirjasto.fi/web/arena/kaukolainatilaus. Kaukolainan hinta on 6 euroa.