Mistä löytäisin Anni Swanin tarkan ja täydellisen teosluettelon? Tarvitsen tietoa nopeasti, koska pidän esitelmän viikon kuluttua. Netistä en ole löytänyt…

Kysytty

Mistä löytäisin Anni Swanin tarkan ja täydellisen teosluettelon? Tarvitsen tietoa nopeasti, koska pidän esitelmän viikon kuluttua. Netistä en ole löytänyt kunnollista ja luotettavaa teosluetteloa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anni Swanin teosten luettelo löytyy esim. Sirpa Kivilaakson kirjasta Satukuningatar Anni Swan (2009). Kirja on muutenkin hyvä tiedonlähde esitelmää varten.