Otsikko
Onko Helsingin kirjastoon tilattu jo uutuuskirjaa Hilkka Olkinuora: Surun vuosi?

Kysytty

Onko Helsingin kirjastoon tilattu jo uutuuskirjaa Hilkka Olkinuora: Surun vuosi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tilattu ainakin Kallion, Malmin, Oulunkylän, Kontulan ja Töölön kirjastoihin. Näistä kirjastoista sen voi tilata myöhemmin omaan lähikirjastoon. Oletettavasti teos on lainattavissa jo muutaman viikon sisällä.