Löytyykö Suomen Lääkärilehti 7/2007, mieluiten lainattavaksi (tai luettavaksikin) - miten toimin, mistä kirjastosta? kiitokset, yst t

Kysytty

Hei!
Löytyykö Suomen Lääkärilehti 7/2007, mieluiten lainattavaksi (tai luettavaksikin) - miten toimin, mistä kirjastosta?
kiitokset

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen lääkärilehden vanhat vuosikerrat ovat luettavissa Pasilan kirjastossa. Lehtiä ei lainata kotiin, mutta voitte halutessanne ottaa lehdestä valokopioita kirjastossa.  Saatte lehden vuosikerran käyttöönne odottessa Pasilan kirjaston lehtiosastolta. Pasilan kirjaston yhteystiedot löydätte alla olevasta linkistä.

Helmet http://www.helmet.fi/fi-FI