Löytyykö nuotteja Paula Koivuniemen Sen siksi tein- biisiin?

Kysytty

Löytyykö nuotteja Paula Koivuniemen Sen siksi tein- biisiin?

Vastaus

Vastattu

"Sen siksi tein" sisältyy nuottiin Koivuniemi, Paula: "Parhaat" (Fazer Musiikki, 1993). Nuotissa on laulun suomenkieliset sanat, kosketinsoitinsovitus ja sointumerkit.

Laulun alkuperäinen nimi on "Resistire". Sen tekijät ovat Manuel de la Calva ja Carlos Toro, joka joissakin viitteissä on merkitty laulun sanoittajaksi, joissakin toiseksi säveltäjäksi. Suomenkielisen sanoituksen on tehnyt Jorma Toiviainen. Laulu alkaa: "Viivat elämäni ympyröistä".

Lähde:

Kansalliskirjaston hakupalvelu:

https://kansalliskirjasto.finna.fi