Kuulin Järviradiossa kappaleen, jonka esittäjää tai nimeä ei kerrottu kappaleen jälkeen, oli varmaan kerrottu ennen sitä. Tunnistatko kappaleen? Kertosäkeessä…

Kysytty

Moi,
Kuulin Järviradiossa kappaleen, jonka esittäjää tai nimeä ei kerrottu kappaleen jälkeen, oli varmaan kerrottu ennen sitä. Tunnistatko kappaleen?

Kertosäkeessä laulettiin yksinkertaisesta onnesta, jossain kohtaa kertosäettä lauseen lopetti nuo sanat muodossa "onnen yksinkertaisen". Kappaleessa laulettiin siitä kuinka onni on lopulta kiinni pienistä asioista. Säkeessä puhuttiin myös työn teosta ja velkojen maksusta.

Tästä on hetki aikaa mutta muistelisin esittäjän olleen mies.

Olen googlaillut mutten onnistu löytämään sitä :( Suuri kiitos jos tunnistat ja kerrot mistä kappaleesta on kyse!

Vastaus

Vastattu

Kappale on Antti Raiskin esittämä "Onni", jonka on säveltänyt ja sanoittanut Petri Munck. Kappale alkaa: "Ei onni ole siinä että yksin täällä soutaa". Kertosäkeen lopussa lauletaan: "...sinä todistit sen onnen yksinkertaisen".

Antti Raiski: Onni (YouTubessa):

https://www.youtube.com/watch?v=mnNL7cnWDiE&app=desktop