Onko Kalevi Ollin John- musikaaliin säveltämää Ainut armahin-kappaletta levytetty?

Kysytty

Onko Kalevi Ollin John- musikaaliin säveltämää Ainut armahin-kappaletta levytetty?

Vastaus

Vastattu

En löytänyt Kalevi Ollin säveltämästä "Ainut armahin" -kappaleesta muuta levytystä kuin ennakkotiedon, että se sisältyy Petrus Schroderuksen tulossa olevalle albumille "Rakkauden voima". Kappale on jo kuunneltavissa Petrus Schroderuksen Facebook-sivulla nimellä "Ainut armahain".

Petrus Schroderuksen Facebook-sivu:

https://fi-fi.facebook.com/tenorpetrus/