Etsin kappaletta "no regret" suomeksi... Tiedän, että Irina Milan se aikoinaan lauloi nimellä "Join kaiken pois". Tietysti olisi hienoa, jos se löytyisi…

Kysytty

hei... etsin kappaletta "no regret" suomeksi... Tiedän, että Irina Milan se aikoinaan lauloi nimellä "Join kaiken pois". Tietysti olisi hienoa, jos se löytyisi nuottien kera.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen alkuperäinen nimi on "Non, je ne regrette rien". Sen on säveltänyt Charles Dumont ja alkuperäisen sanoituksen on tehnyt Michel Vaucaire. Se on tullut tunnetuksi Edith Piafin esittämänä. Kappaleesta on tehty useita suomenkielisiä versioita nimillä "En kadu" ja "En kadu mitään". Irina Milanin esittämän suomenkielisen version "Join kaiken pois" sanoituksen on tehnyt laulaja itse. Sitä ei ole julkaistu nuottina, mutta sanat voi kuunnella esimerkiksi cd-levyltä Milan, Irina: Vaikka paljain jaloin (20 suosikkia, 1996, Fazer Records). Milanin esitys löytyy myös Spotifysta. Myös Kristiina Lanki on levyttänyt Irina Milanin sanoituksen. Kappale löytyy hänen cd-levyltään Chango (2008) ja myös Spotifysta.

Nimellä "En kadu mitään" kappaleen nuotti löytyy suomenkielisin sanoin esimerkiksi Suuresta toivelaulukirjasta, osasta 16. Se alkaa: "En kadu, en, en mitään kadu mä en". Tämän sanoituksen on tehnyt Saukki eli Sauvo Puhtila.