Otsikko
Löytyykö mitään yleisen kirjaston esittelyyn tehtyä video- tai esitemateriaalia karennin kielellä?

Kysytty

Hei! Löytyykö mitään yleisen kirjaston esittelyyn tehtyä video- tai esitemateriaalia karennin kielellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monikielisen kirjaston sivuille, jotka löytyvät kirjastot.fi:n sivuilta, on koottu kirjaston esittelyjä 14 kielellä:

http://www.kirjastot.fi/monikielinen-kirjasto/kirjastoesittely/vanhat

Niiden joukossa ei kuitenkaan ole karenninkielistä. Selkosuomenkielisestä esittelystä voisi olla apua.