Löytyykö mistään kirjastosta Durchman, Osmo : Ätten von Delwig -teosta (Personhistorisk tidskrift 23, 1922) ?

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta Durchman, Osmo : Ätten von Delwig -teosta (Personhistorisk tidskrift 23, 1922) ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

”Personhistorisk tidskrift” -julkaisua näyttäisi olevan saatavilla kaukolainana esimerkiksi Varastokirjastosta. Vaari-tietokanta osoitteessa https://vaari.linneanet.fi kertoo, että Varastokirjaston kokoelmissa on osat vuosilta 1898–1924 eli numerot 1–25, joten kaipaamasi vuoden 1922 osaa numero 23 pitäisi siellä olla saatavilla.

Varastokirjastosta saa aineistoa lainaan oman kirjaston kaukopalvelun kautta. Suosittelen siis tiedustelemaan asiaa omasta lähikirjastosta ja mainitsemaan vaikka samalla, että teosta on Varastokirjastossa.