Löytyykö Mellummäen, Länsimäen tai Hakunilan kirjastoista Richard Pinin Elfquest - taru haltioista sarjakuvia suomeksi?

Kysytty

Hei,
Löytyykö Mellummäen, Länsimäen tai Hakunilan kirjastoista Richard Pinin Elfquest - taru haltioista sarjakuvia suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa on viisi suomenkielistä Elfquest - taru haltioista -kirjasarjan kirjaa: Auringon ääni, Sudenlaulu, Haaste, Pako tulen alta ja Ryöstöretki.

Kysymissäsi kirjastoissa niitä ei ole, mutta voit saada ne varaamalla haluamaasi kirjastoon. Helmetin kautta varaamiseen tarvitset kirjastokortin ja tunnusluvun. Ohjeet varaamiseen löydät täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_j… Voit myös pyytää puhelimitse tai kirjastossa käydessäsi jotakuta henkilökunnasta tekemään varauksen. Varaaminen on maksutonta.