Löytyykö kirjastosta Suuri harmonikirja,Kimmo Mattila kustantaja Gummerus, v,1997 muukin hanurille sopiva sävelkirja käy.

Kysytty

Löytyykö kirjastosta Suuri harmonikirja,Kimmo Mattila kustantaja
Gummerus, v,1997 muukin hanurille sopiva sävelkirja käy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta löytyy teos Suuri Harmonikkakirja: 88 suosikkisävelmää vuodelta 1997. Kimmo Mattila on merkitty teoksen tekijätietoihin sovittajaksi. Muita vastaavia teoksia voi hakea hakusanalla harmonikka ja rajaamalla haun nuotteihin.