Mistä saisin nuotit kappaleeseen, joka esitettiin elokuvassa Katariina ja Munkkiniemen kreivi? Sanat kuuluivat suunnilleen näin: "Vain sua yli kaiken mä…

Kysytty

Mistä saisin nuotit kappaleeseen, joka esitettiin elokuvassa Katariina ja Munkkiniemen kreivi? Sanat kuuluivat suunnilleen näin: "Vain sua yli kaiken mä rakastan, olet onneni päällä maan..." Onko tämä kappale jossain tietyssä nuottikirjassa? Minkä nimisessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen laulu on nimeltään Romanssi, mutta se tunnetaan myös nimellä Sua vain yli kaiken mä rakastan. Säveltäjä on Nils-Eric Fougstedt.

Kappale on esimerkiksi Suuri toivelaulukirja -sarjassa (Suuri toivelaulukirja 1).