Haen nuotteja vaskitriolle (trumpetti, käyrätorvi, pasuuna/tuuba). Minkälaisia sovituksia löytyy suomalaisesta ja myös ulkomaisesta kevyestä musiikkista…

Kysytty

Haen nuotteja vaskitriolle (trumpetti, käyrätorvi, pasuuna/tuuba). Minkälaisia sovituksia löytyy suomalaisesta ja myös ulkomaisesta kevyestä musiikkista tällaiselle kokoonpanolle ja mistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa (Helsinki, Vantaa, Espoo, Kauniainen) ei ole paljoakaan etsimiäsi nuotteja. Lähinnä etsimääsi lienee Duckett: Team Brass (Melodia, soinnut, pasuuna-soololle tai puhallintriolle. Perinteisiä, jazz- ja klassisia sävelmiä sovituksina.)
En tiedä, olisivatko seuraavat partituurit käyttökelpoisia: Jobim: Desafinado ((Eb soitin (alttosaksofoni tai tenorisaksofoni), Bb soitin (trumpetti tai alttosaksofoni), Bb soitin (tenorisaksofoni tai pasuuna), basso, piano tai kitara, rummut, sointukohtaiset asteikot improvisointia varten)).
Howard: Fly me to the Moon ((Eb soitin (alttosaksofoni tai tenorisaksofoni), Bb soitin (trumpetti tai alttosaksofoni), Bb soitin (tenorisaksofoni tai pasuuna), basso, piano tai kitara, rummut, sointukohtaiset asteikot improvisointia varten)).
Kaikki yllä mainitut 3 nuottia ovat tällä hetkellä paikalla Helsingin pääkirjaston (Pasila) musiikkiosastolla, myöhemmin voit tarkistaa niiden saatavuuden aineistotietokanta Plussasta http://www.libplussa.fi .