Löytyykö Imatralta kirjastoista Annelies Marie ``Anne`` Frankin päiväkirjaa?

Kysytty

Löytyykö Imatralta kirjastoista Annelies Marie ``Anne`` Frankin päiväkirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Imatran kirjastosta löytyy seuraavat teokset Anne Frankista:

99.139 FRANK, Anne: Päiväkirja : 12. kesäkuuta 1942 -1. elokuuta 1944 ; 99.139 MÜLLER, Melissa: Anne Frank : päiväkirjan salaiset sivut : elämäkerta ; 99.1 FRANK, Anne: Nuoren tytön päiväkirja ; 99.1 GIES, Miep: Anne Frank, suojattini : Frankin perhettä auttanut nainen kertoo ; 84.2 FRANK, Anne: Salaisen siiven tarinoita.

Lappeenrannan maakuntakirjastosta tai Joutsenon kirjastosta voit saada Imatran kaupunginkirjaston kautta kaukolainaksi myös: 99.1 SCHNABEL, Ernst: Tyttö nimeltä Anne Frank.

Lisäksi tietoa internetistä:
Wikipedia: http://fi.wikipedia.org/wiki/Anne_Frank
Anne Frank -museon kotisivut: http://www.annefrank.nl/ned/default2.html (kielen voi vaihtaa englanniksi)

Toisesta maailmansodasta löytyy useitakin teoksia. Parhaiten löydät kysymällä suoraan Imatran kaupunginkirjaston henkilökunnalta.
Tässä muutamia esimerkkejä:

90.35 SHAW, Antony: Toinen maailmansota : tärkeimmät sotatapahtumat päivä päivältä ; 90.35 WILLMOTT, H. P.: Toinen maailmansota