Löytyykö Helsingin alueelta jostain kirjastosta sellainen yleisön käytettävissä oleva tietokone, jossa on PageMaker? Olen myöhässä tekemässä ATK:n lopputyötäni…

Kysytty

Löytyykö Helsingin alueelta jostain kirjastosta sellainen yleisön
käytettävissä oleva tietokone, jossa on PageMaker? Olen myöhässä tekemässä ATK:n lopputyötäni. Opinahjoni on yllättäen kesän kiinni, joten en pääse sinne
työskentelemään. Tarvitsisin koneen/ ohjelman parin illan/yhden päivän ajaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteistä vain Kirjakaapelilla (Lasipalatsi) on mahdollista käyttää PageMakeria. Ajanvaraus puhelinnumerosta 310 85000. Tarkempia tietoja ks. http://kirjakaapeli.lib.hel.fi/kaapelilaitteisto.html