Löytyykö Avira Antivirus Personal suomeksi ? Entä mitä tarkoittaa scannauksen jälkeen kirjoitus , Hidden objects, 1

Kysytty

Löytyykö Avira Antivirus Personal suomeksi ?
Entä mitä tarkoittaa scannauksen jälkeen kirjoitus , Hidden objects, 1

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Avira on englanninkielinen ohjelma. Hidden objects -ilmoitus voi viitata siihen, että koneella on jokin haittaohjelma. Esim. SuperAntiSpyware -ilmaisohjelmalla voi poistaa troijalaisia ja muita ei-toivottuja vieraita tietokoneelta.