Löytyisiköhän tällainen runo: se alkaa kutakuinkin "Ensin halusin nähdä Taj Mahalin" ja päättyy sitten lähiniityllä joku perhonen jonkun kukan lehden päällä. …

Kysytty

Hei! Löytyisiköhän tällainen runo: se alkaa kutakuinkin "Ensin halusin nähdä Taj Mahalin" ja päättyy sitten lähiniityllä joku perhonen jonkun kukan lehden päällä.

Löytyisikö se jostakin? Kuka sen on kirjoittanut?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti saaneet selville, mistä runosta on kyse.