Löytyisikö runoa, jossa on ainakin kohta "minä syksy syden musta saavun jo, vilua ja ahdistusta kylvän mieliin ihmislasten..."?

Kysytty

Löytyisikö runoa, jossa on ainakin kohta "minä syksy syden musta saavun jo, vilua ja ahdistusta kylvän mieliin ihmislasten..."?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Väinö Mäkelän runo Vuodenajat, joka sisältyy esimerkiksi alakoulun lukukirjaan Viides lukukirjani (toim. Inkeri Laurinen, Antero Valtasaari) sekä Väinö Mäkelän toimittamaan kirjaan Minäkin lausun : lasten ja nuorten lausuntaohjelmistoa (WSOY, 1949).

0 ääntä

Kommentit

Sain täydellisen vastauksen, kiitos siitä!