Otsikko
Löytyisikö jostain nettisivuilta tiivistelmää tms.Leo Tolstoin Sota ja rauha-kirjasta

Kysytty

Löytyisikö jostain nettisivuilta tiivistelmää tms.Leo Tolstoin Sota ja rauha-kirjasta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielistä tiivistelmää tai juoniselostusta ei Internetistä löytynyt, mutta auttaisiko asiaa englanninkielinen tiivistelmä, joka sisältää mm. juoniselostuksen, henkilöt, teemat ja historiallista taustatietoa. Se löytyy osoitteesta
http://www.pinkmonkey.com/booknotes/monkeynotes/pmWarPeace01.asp