En ole onnistunut löytämään Leo Tolstoin teosta Tunnustuksia (engl. Confessions) vuodelta 1879. Osaisitteko auttaa?

Kysytty

En ole onnistunut löytämään Leo Tolstoin teosta Tunnustuksia (engl. Confessions) vuodelta 1879. Osaisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tolstoin esseen Tunnustus saat kaukolainaamalla, kysy tarkemmin lähikirjastostasi tästä mahdollisuudesta. Espoossa kaukolainapyynnön voi tehdä netissä kirjaston etusivun kautta http://www.espoo.fi/kirjasto

Tietoja kirjasta: Tunnustus / Leo Tolstoi ; suom. K. W. Järnefelt
Helsingissä. Otava. 1906. | (sid.) | Tolstoj, Lev Nikolaevič | 99 s.

Edelliset tiedot ovat Helka-tietokannasta.

Tolstoin esseetä nimeltä Tunnustus on ainakin käsitelty seuraavassa kirjallisuudenhistoriallisessa teoksessa: Tekijä Anhava, Martti Teos Totta puhuen : kirjoituksia : Otava, 2004. Tämän teoksen saa lähikirjastosta.