Otsikko
Löysin taannoin tiedon Eeva Joenpellon elämäkerran olemassaolosta, muistelen että tekijä olisi ehkä ollut Malkamäki?? Mahdollisesti kirjailija itse? Onko…

Kysytty

Löysin taannoin tiedon Eeva Joenpellon elämäkerran olemassaolosta, muistelen että tekijä olisi ehkä ollut Malkamäki?? Mahdollisesti kirjailija itse? Onko olemassa jotakin teosta Joenpellosta, kirjoista, elämästä? Ei kiirettä! Olen tiedoista kiitollinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiina Mahlamäki on julkaissut Eeva Joenpellosta ja hänen tuotannostaan kaksi teosta:
Kuinka elää ihmisiksi? : Eeva Joenpellon kirjailijamuotokuva, SKS 2009.
ja
Naisia kansalaisuuden kynnyksellä : Eeva Joenpellon Lohja-sarjan tulkinta, SKS 2005.
Molemmat teokset ovat Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmissa. Varaaminen esim. puhelimitse, puh. 03-621 2598.