Otsikko
Löytyykö kirjaa, jossa kerrotaan risto Isomäestä. Siis kirjailijasta, joka kirjoitti muun muassa Sarasvatin hiekkaa.

Kysytty

Löytyykö kirjaa, jossa kerrotaan risto Isomäestä. Siis kirjailijasta, joka kirjoitti muun muassa Sarasvatin hiekkaa.

Vastaus

Vastattu

Risto Isomäeltä on ilmestynyt tänä vuonna (2023) muistelmateos Maailmanparantajan muistelmat. Teoksesta on tällä hetkellä jonkin verran jonoa Helmet-kirjastossa.

intokustannus.fi. Maailmanparantajan muistelmat.