Otsikko
Löysin netin keskustelupalstalta seuraavanlaisen lorun: "Nalle Puh Puh Puh, Nalle pih pih pih, Nalle Puh, Nalle pih, Nalle puhisi". Minua kiinnostaisi,…

Kysytty

Hei! Löysin netin keskustelupalstalta seuraavanlaisen lorun: "Nalle Puh Puh Puh, Nalle pih pih pih, Nalle Puh, Nalle pih, Nalle puhisi". Minua kiinnostaisi, löytyykö lorulle tekijänoikeuksia, sillä haluaisin käyttää sitä julkaisussani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muutamallakin keskustelupalstalla tällaista lorua tosiaan muistellaan. Tekijää tai lähdettä ei sille ikävä kyllä löytynyt. Tuntisiko joku lukijoista tämän lorun?