Otsikko
Https://youtu.be/T0VLUA8Bzoo?t=620 Mihin kirjaan/elokuvaan tuo Rachelin puku viittaa? Kun tuossa selvästi viitataan johonkin fiktioon johon tuota pukua…

Kysytty

https://youtu.be/T0VLUA8Bzoo?t=620

Mihin kirjaan/elokuvaan tuo Rachelin puku viittaa? Kun tuossa selvästi viitataan johonkin fiktioon johon tuota pukua verrataan.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Oikeastaan se viittaa lauluun/loruun "Mary had a little lamb", joka tunnetaan Suomessa nimellä "Maijal oli karitsa". Hänet kuvataan usein hieman vastaavanlaisessa puvussa ja hatussa.