Löysin muutama viikko takaperin netissä surffaillessa sattumalta videon, jossa kirjastonhoitaja/-virkailijakontaktoi kirjaa. Taustalla soi Pauligin…

Kysytty

Löysin muutama viikko takaperin netissä surffaillessa sattumalta videon, jossa kirjastonhoitaja/-virkailijakontaktoi kirjaa. Taustalla soi Pauligin kahvimainoksen musiikki (tämä musiikki siis https://www.youtube.com/watch?v=ZO56hdwSvsU).

En muista, missä videoon törmäsin, enkä löydä sitä enää uudelleen. Jonkun kirjaston internet- tai facebook-sivulla tai kirjastokaistan sivulla tms. se oli. Harmi vain kun poukkoilin sivulta toiselle niin en enää muista missä videon näin.

Työkavereitten kans tätä tässä kirjastolla yhdessä etsittiin, mutta eipä näy. Jos joku muu löytää niin olisipa mukavaa. :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla tämä Entressen kirjaston video:

https://vimeo.com/15449123

Video on toteutettu Pauligin mainoksen tapaan ja siinä puhutaan kirjan muovitustyöstä, sekä näytetään miten muovitus onnistuu. Taustalla soi sama musiikki kuin kahvimainoksessa.