Lisää Helsinki-laulu-kysymyksiä: Sinikka Sokka lauloi aikoinaan syämmeenkäyvästi Minä kaipaan Espalle takaisin, jonka on säveltänyt Kaj Chydenius. Laulun oikea…

Kysytty

Lisää Helsinki-laulu-kysymyksiä:

Sinikka Sokka lauloi aikoinaan syämmeenkäyvästi Minä kaipaan Espalle takaisin, jonka on säveltänyt Kaj Chydenius. Laulun oikea nimi on Hesarin 1. Helsinki-CD:n mukaan Espalle takaisin.

Löytyykös tähän nuottia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fazer ja Love ovat julkaisseet yhteistyössä kappaleesta nuotin nimellä Minä kaipaan Espalle takaisin (tieto löytyi hakuteoksesta Suomessa kustannetut sävelteokset). Kannattaisi kysyä suoraan julkaisijalta löytyisikö heiltä tietoja siitä, millä nuottikokoelmalla kappale on. Käytössämme olevista tietokannoista ei mainintoja löytynyt. Pasilan hyllyssä olevista Chydeniuksen nuottikokoelmista ei ollut apua myöskään. Lähetän kysymyksen edelleen tietopalvelulistalle!