Otsikko
Lauri Pohjanpään runo Kalajuttu/Eriskummallinen uni merikäärmeestä. Voisinko saada koko runon sanat.

Kysytty

Lauri Pohjanpään runo Kalajuttu/Eriskummallinen uni merikäärmeestä. Voisinko saada koko runon sanat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauri Pohjanpään runo Eriskummainen uni merikäärmeestä on ilmestynyt alun perin kokoelmassa Sininen hämärä vuonna 1933 ja myöhemminen esim. kokoelmassa Pieni aarreaitta 3: runoaitta (WSOY 1993).