Lauri Pohjanpään runo Kun olen kuollut. Löytyykö koko runo mistä ja miten. Kiitos etukäteen!

Kysytty

Lauri Pohjanpään runo Kun olen kuollut. Löytyykö koko runo mistä ja miten.

Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun olen kuollut löytyy esimerkiksi Pohjanpään vuonna 1941 julkaistusta kokoelmasta Mustarastas ja hänen valittujen runojensa kokoelmasta Kaipuu ylitse ajan.