Lapsuudessani 1970 luvun loppupuolella 1980 luvun alkupuolella lainasin kirjastosta kirjaa joka kertoi tarzanista alkoi Tarzanin syntymästä, kuinka laiva…

Kysytty

Lapsuudessani 1970 luvun loppupuolella 1980 luvun alkupuolella lainasin kirjastosta kirjaa joka kertoi tarzanista alkoi Tarzanin syntymästä, kuinka laiva haaksirikkoutuu ja vanhemmat rantautuivat Afrikkaan,. Kirja oli noin A4 kokoinen ja piirretty ehkä sarjakuva ihan varmasti en muista, muistaakseni sivut olivat värillisiä.
Olisi kiva vielä lukea kyseistä kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti Russ Manningin klassikkosarjakuva Apinoiden Tarzan (uusi painos v. 2015).