Mikä oli sellainen Aku Ankan taskukirja, jossa pystyi itse päättämään miten tarina eteni?

Kysytty

Mikä oli sellainen Aku Ankan taskukirja, jossa pystyi itse päättämään miten tarina eteni? En ole onnistunut tätä löytämään. Melko vanha se ainakin on, luulen että 0-100 välillä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useissa taskukirjoissa on julkaistu yksittäisiä tarinoita, joissa lukija pääsee valitsemaan juonenkäänteitä. Tässä listaa, suluissa tarinan nimi.

Aku Ankan taskukirjat:

117 Juhlaparaati (Vanhan linnan salaisuus)

128 Roopen päätä ei palele (Keltaisen ruukun arvoitus)

310 Silmät niskassa (Taikaviitta: Vaikeita valintoja)

369 Tripla (Mikki Hiiri: Tulevaisuuden olevaisuudet)

413 Tähtien setä: Vastaisku (Aku Ankka: Viidennen asteen yhteys)

433 Valomerkki (Taikaviitta: Sankarin monta tietä)

465 Torjuntavoitto (Aku Ankka: Kohtalon orja)

474 Tulen ja jään (Aku Ankka: Vapaapäivän valinnat)

478 Nilkit nippuun, Taikaviitta (Taikaviitta: Ajan herra)

483 Hirmuliskojen yö (Aku Ankka: Pulmatilanteita Berliinissä)

490 Korpikuoro (Musta Pekka ja Mustakaapu: Vaihtoehtoisia juonia)

Lisäksi samanlaisia tarinoita on seuraavissa julkaisuissa:

Aku Ankka Jumbo 29 (Aku Ankka: Kadonneen muumion arvoitus)

Roope-setä 12/2006 (Karhukopla: Rahat vai henki?)

Roope-setä 8/2013 (Aku Ankka: Suu säkkiä myöten)

Roope-setä 11/2014 (Taikaviitta: Asteekkitemppelin mysteeri)

Taskarispesiaali Joulu-Taskari - Joulun jättipotti (Mikki Hiiri: Kadonnut lahja)

Lähde: I.N.D.U.C.K.S.-tietokanta, https://inducks.org/