Otsikko
Lapsena omistin kuvitetun satukirjan jossa oli auringonkukkakuningas tms. Muistaakseni kirja oli saksalainen alunperin. Haluaisin tietää kirjan nimen ja vielä…

Kysytty

Lapsena omistin kuvitetun satukirjan jossa oli auringonkukkakuningas tms. Muistaakseni kirja oli saksalainen alunperin. Haluaisin tietää kirjan nimen ja vielä parempaa olisi, jos löytäisin kyseisen kirjan. Satu oli jotenkin surullinen, koska kirjan loppupuolella oli kuva vanhentuvasta/kuolevasta kukkakuninkaasta. Haluaisin kovasti löytää tarinan ja sille nimen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä vastausta ei löytynyt, vaikka kysyimme valtakunnallisella kirjastolaisten postituslistalla.

Toivottavasti joku palstaa seuraava tunnistaa kirjan!